När personen är varumärket

9 mars, 2018
Posted in Betraktelser
9 mars, 2018 admin

När personen är varumärket

Att fånga det väsentliga i ett ägarlett företag… hur gör man det bäst? Satsningen på personliga bilder, tagna av en duktig fotograf visade vägen.

Maro Sälj & Ledarutveckling är ett företag som drivs av ett proffs inom området: Mats Rotzius. Med över 20 års erfarenhet av träning och utveckling av säljkårer och personer inom ledningsgrupper över hela världen fortsätter Mats att vända motgångar till framgångar i flera olika branscher. Mediabranschen är ett sådant exempel. Inte för att det på något sätt är kännetecknet av en krisbransch, men för det faktum att omvärldsfaktorer såsom nya sätt att konsumera media snabbt äntrat scenen.

Söner & Co fick uppdraget att ta fram en grafisk identitet och hemsida åt Maro Sälj & Ledarutveckling. Och framför allt att presentera varumärket: Mats Rotzius.

http://www.marosalj.se